Follow me on FB

Saturday 3 September 2016

Pe cine-ntreb de Dumnezeu?

Cu liniştea mă prind de timpul rece,
Cu lipsa ta mă scutur de pe ram,
Pământul se desprinde de la geam,
Iar malurile mării vor să plece.

Şi când lipsesc din mine – nu te am;
Cu liniştea mă prind de timpul rece.
Mă-ntreabă noaptea ce se mai petrece,
Pământul se desprinde de la geam.

Văd moartea cum doreşte să mă-ncerce
Şi când lipsesc din mine – nu te am;
Aşa cum eu pe tine te-ntrebam,
Mă-ntreabă noaptea ce se mai petrece.

Şi mă priveam în ochi şi răspundeam;
Văd moartea cum doreşte să mă-ncerce.
S-o-ntreb dacă poruncile sunt zece,
Aşa cum eu pe tine te-ntrebam?

Dar când ploua în mine să mă sece
Şi mă priveam în ochi şi răspundeam,
Răspunsul morţii – tot ce mai aveam;
S-o-ntreb dacă poruncile sunt zece?

2-3 septembrie 2016, Constanţa

No comments:

Post a Comment