Follow me on FB

Tuesday 20 September 2016

Plouă ca-n orice toamnă

Plouă afară cum plouă în mine,
Gândul meu negru de-un tunet se ţine,
Mâna sticleşte în fulger, pe-obraz,
Crengile-uscate-mi lovesc în pervaz.

Liniştea stă la masă cu tine –
Plouă afară cum plouă în mine,
Luna se-neacă-n al mării talaz,
Mâna sticleşte în fulger, pe-obraz.

M-agăţ de lumina ce nu-mi aparţine,
Liniştea stă la masă cu tine:
Vorbeşte-mi de mine, de noapte, necaz;
Luna se-neacă-n al mării talaz.

Cu buzele goale şi mâinile pline,
M-agăţ de lumina ce nu-mi aparţine,
Cu umerii goi şi ochi de topaz,
Vorbeşte-mi de mine, de noapte, necaz...

Plouă afară cum plouă în mine,
Cu buzele goale şi mâinile pline,
Liniştea pleacă, liniştea vine;
Cu umerii goi şi ochi de topaz,
Vorbeşte-mi de noapte, de noi, de necaz.

29 august-20 septembrie 2016, Constanţa

No comments:

Post a Comment