Follow me on FB

Wednesday 20 June 2018

Fragment 13


         Observați cum se împletește acest coș de nuiele! Jur pe toți sfinții Nicolae că balta are pește. Și peștele are Balta lui. Bafta lui că este ca laptele. Spuma îl ține în viață. El privește de după gratii. Și toți îl ajută să trăiască. Ei fac spume din cele mai rafinate, aproape intelectuale și apoi se plâng. Și se uită. Pe geam, pe drum, pe onoarea mea.
         Dacă mă întrebați de unde știu, este simplu: au dat în scris. Până n-au mai putut. Au ostenit, au ostenit bine, apoi au dat iar.
         Mă aflu totuși ȋntr-o încurcătură. Frisoanele și Frisonii, specie rară de altfel, se întâlnesc la Sediul Central pentru dezbateri periodice. Varga doar se arată. Alluminati, cum sunt cunoscuți în cercurile deschise publicului, cultivă doze de întuneric până se crapă buza paharului. Paharnicul, un fel de dumnezeu de rezervă, are la piept, pe dinăuntrul cojocului, un sufertaș cu multe ace. Pentru toată Frisoneria.
         Trebuie căutat capul de moluscă. Am început trierea. Ață albă avem, nu mai rămâne decât să-l coasem bine de perdea. Perdeaua lor. Mie îmi place fără.


20 iunie 2018, Constanța

No comments:

Post a Comment