Follow me on FB

Sunday 11 June 2017

Nedrept


Balastul acesta-l cărăm către moarte,
Mai bine să-mi puneţi ştreangul de gât,
Eu ştiu să trăiesc doar o viaţă şi-atât,
Chiar dacă sfârşitul nu e ca la carte.

Detaliile voastre se-ascund în cadavre.
Nu-mi pasă de sacul ce mi l-aţi legat
De glezna bătrână, ce mi-a tremurat.
Pomana e scurtă şi fără palavre.

Mai bine să puneţi o treaptă în plus,
Ca tinerii noştri, ce vin într-o turmă,
Să nu ne înjure, uitându-se-n urmă,
Că ei sunt nimicuri şi noi foarte sus.

Mâncare le-aţi dat? Vai, hrana e sfântă
Şi-i creşte în oameni cu pas apăsat.
De mine vă pasă? Eu am mâncat.
E vremea să stăm cât ei ne cuvântă.

Sau poate e vremea războiului rece
Şi nu mai e timp pentru nimeni ca noi,
De-aceea murim, că e veşnic război,
Şi noi îi gonim. E mai bine să plece,

Să caute sensul bătăii în piept,
Să-ncalece lumea cu tot cu lumină.
Când până şi viaţa ce-o vor e străină,
Ce-i drept pentru noi pentru ei e nedrept.

11 iunie 2017, Constanţa

No comments:

Post a Comment